ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

لامپ حبابی LED

محسن باغبان
10 تیر 1400
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه

لامپ یکی از کالاهای مصرفی است که از آن در روشنایی های مختلف استفاده می شود. لامپ های ال ای دی در زمره لامپ های پاک به شمار میروند که در ساختار آنها از تکنولوژی SMD های ال ای دی استفاده شده است. لامپ های ال ای دی از جمله انواع لامپ های روشنایی محسوب می شوند که نقش موثری در بهینه سازی مصرف انرژی برق ایفا می کنند. لامپ های ال ای دی توسط شرکت های مختلفی در سراسر دنیا تولید می شوند و یکی از بهترین برندهای ایرانی،لامپ های شرکت فرانوین هستند.

یکی از کاربردی ترین لامپ های led، مدل حبابی است. با روی کار آمدن لامپ های ال ای دی،لامپ های کم مصرف جایگاه خود را از دست داده اند. در گذشته از لامپ های حبابی که به شکل های مختلفی بودند، استفاده می کردند این لامپ های حبابی از حرارت بالایی برخوردار بودند و طول عمر پایینی داشتند و به دلیل نور تابشی خود باعث ایجاد خیرگی  در چشم می شدند و در طول زمان میزان روشنایی این لامپ ها کاهش پیدا می کرد.

با گذشت زمان و پیشرفت در صنعت روشنایی لامپ های حبابی جدیدی ساخته شدند. در لامپ های حبابی جدید از تکنولوژی LED استفاده شده است.

این لامپ ها علاوه بر ظاهر جذابشان با تنوع رنگی بالا برای تزئین هم استفاده میشوند. نور ساطع شده از لامپ های حبابی ال ای دی بدون سوسو زدن و لرزش بوده که باعث می شود چشم احساس خستگی نداشته باشند.

در لامپ های حبابی ال ای دی با توجه به اینکه 90 درصد انرژی تبدیل به نور می شود و فقط مقدار کمی از آن تبدیل به انرژی گرمایی میشود پس در نتیجه بدنه آن داغ نمیشود. پوشش مات پلاستیکی ماتی که بر روی آن قرار دارد نور یکنواختی را در محیط ساطع می کند. لامپ های حبابی طول عمر بالایی دارند و تعداد دفعات روشن و خاموش شدن یا روشن ماندن طولانی باعث خرابی آن و کاهش طول عمر لامپ نمی گردد. از لامپ های ال ای دی حبابی می توان در داخل ساختمان مثلا در لوسترها و در فضای بیرونی مانند چراغ های پارکی و حیاطی استفاده کرد. حباب این لامپها از جنس مقاوم و نشکن می باشد.

تنوع لامپ های حبابی LED در بازار بسیار بالا بوده و هر کدام با توجه به کیفیت لامپ ها قیمت متفاوتی دارند. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی الکترو برزی با مشاوره 24 ساعته کارشناسان ما انتخاب بهتری برای خرید لامپ های حبابی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

براکت چیست؟

براکت دیواری همان مهتابی است،اما با طول عمر بیشتر،روشنایی بیشتر و مصرف برق کمتر. براکت ها یکی ...
محسن باغبان
29 بهمن 1400

نورپردازی چیست؟

نورپردازی به معنای بکارگیری هدفمند نور برای رسیدن به جلوه های بصری یا زیبایی شناختی است. نورپردازی ...
محسن باغبان
08 اردیبهشت 1400

لامپ فیلامنتی یا ادیسونی

لامپ های فیلامنتی در طبقه لامپ های زیبایی و هنری قرار دارند که علاوه بر ظاهر زیبا ...
محسن باغبان
29 بهمن 1400
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه